Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ. Демонтаж на волан

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Помощ. Демонтаж на волан

    Помощ. След много чегене във форума не можах за радбера как се сваля волана на АР 156. Моля помогнете малко по опидателно.

  • #2
    Първоначално публикувано от mi6onski Покажи съобщение
    ....помогнете малко по опидателно.
    ???

    Comment


    • #3
      Здр колега значи по въпроса ти предполагам че отзад има шестограмни болчета които се отвиват и пада възглавницата и от там отвиваш гайката и дарпаш надявам се да съм помогнал и да е така поне на мойта 155 която е с еърбег е така
      Lancia Dedra 2.0i Auto '96
      Great Wall Hover 2.8 Tci '08
      Alfa Romeo 155 1.8 8v '94

      Comment


      • #4


        и на 147-цата е така така че няма как при колегата да е по различно ... Успех никак не е сложно
        Alfa Romeo 1.4 TS 146 Junior
        Alfa 147 1.6 TS Remapped by OEM
        Alfa Romeo GT 1.8 TS
        Yamaha R6

        Comment


        • #5
          Както колегата gelepz е написал трябва да отвиеш шестограмните болтове с ключ 5 и отам гайката.
          Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99

          Comment


          • #6
            Взимаш шестогран 5мм,по-тънка отверка и камък 22 със здраво рамо от гидор.Разкачаш плюса на акумулаторът.Бъркаш с дългото рамо на шестограна в отворите на гърба на волана с наклон,така че върхът да сочи леко към остта.Развиваш рапидите и сваляш бега.Внимателно го разкачваш.Сваляш пластините и пружинките на клаксона.Развиваш гайката и теглиш нагоре.
            Те това е.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #7
              Не знам дали при Алфа е така, но за други марки съм чувал, че трябва да се внимава при тегленето - да не си избиеш зъбите с волана.
              Welcome to the real world

              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

              Comment


              • #8
                хубаво е и да си отбележиш с тебешир накъде е бил волана като си го свалял, че съм я сърбал тая попара
                Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
                ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                  Взимаш шестогран 5мм,по-тънка отверка и камък 22 със здраво рамо от гидор.Разкачаш плюса на акумулаторът.Бъркаш с дългото рамо на шестограна в отворите на гърба на волана с наклон,така че върхът да сочи леко към остта.Развиваш рапидите и сваляш бега.Внимателно го разкачваш.Сваляш пластините и пружинките на клаксона.Развиваш гайката и теглиш нагоре.
                  Те това е.
                  Днес го правих това упражнение (сменях лентов кабел)!
                  Всичко е точно така, както го е описал колегата, с изключение на това, че не е нужно да сваляш пружините и пластините на клаксона!
                  Достатъчно е само да разкачиш буксата на клаксона и airbag-а!
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                  Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                  Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                  Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                  Comment


                  • #10
                    Това с елементите на клаксона е по-скоро профилактично,а не задължително.При избиването могат да се разхвърчат.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                      Това с елементите на клаксона е по-скоро профилактично,а не задължително.При избиването могат да се разхвърчат.
                      Така е, но ако се действа по-внимателно, няма проблем!
                      Аз предпочетох да не ги свалям, а волана излезе с няколко лекички разклащания!
                      Както реши колегата, така да го сваля!
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                      Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                      Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                      Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от nblagoev Покажи съобщение
                        а волана излезе с няколко лекички разклащания!
                        Някой излизат с чук и с мамата, веднъж един така ми заяде, а ме мързеше да одя за чук, щях да си разбия носа.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          Най-тарикатски стова със скоба.И зъбите на място и мамата необслужена.
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Някой излизат с чук и с мамата, веднъж един така ми заяде, а ме мързеше да одя за чук, щях да си разбия носа.....

                            Хахах, явно съм имал късмет...
                            За първи път го свалях в неделя и стана много лесно, но наистина не е невъзможно да има и инатливи...
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                            Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                            Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                            Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                            Comment


                            • #15
                              Оооо, и аз веднъж щях да съм с разбит нос. От тогава никога не махам гайката изцяло, а я оставям на 2-3 резби на края. Така като излезе волана от шлица , няма как да се сурне и да ти разбие носа !

                              Comment

                              Working...
                              X